Veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Kijk bij de algemene voorwaarden of neem contact met ons op via c@brielsezeilschool.nl of 015-2150037 (op werkdagen tussen 10.00-17.00)

Inschrijfformulier

Vraag: Ik kan niet op ‘verzenden’ klikken in het inschrijfformulier.

• Zorg ervoor dat u alle vakjes met een * heeft ingevuld. Vergeet hierbij het vakje ‘bevoegdheid’ niet aan te klikken.

Vraag:  Het lukt me niet om bepaalde vakjes aan te klikken, zoals ‘jongen/meisje’

• Dit betekent dat er op dat moment geen plekken meer bechikbaar zijn

Vraag: Het lukt me niet om bepaalde vakjes aan te klikken, zoals ‘Laser Vago’.

• Dit betekent dat er op dat moment geen plekken meer beschikbaar zijn in deze boot. Zet bij “opmerkingen” dat de cursist op de wachtlijst wil worden geplaatst voor de Laser Vago. Indien er een plekje vrijkomt in de Laser Vago, kan de cursist in deze boot worden geplaatst. Let op! Als de cursist ingeschreven staat bij de Randmeer, zal hij/zij ook in de Randmeer geplaatst worden. Indien de cursist niet op kamp wil komen als de gewenste keuze (zoals de Laser Vago) niet beschikbaar is, stuur dan een email naar c@brielsezeilschool.nl. Indien dit het geval is, dient de cursist ook niet ingeschreven te worden bij een niet gewenste boot.

Vraag: Kan ik mijn kind inschrijven voor een week(end) terwijl hij/zij niet onder deze leeftijdscategorie valt?

• Het kan wel eens gebeuren dat door bepaalde omstandigheden, zoals vriendjes/vriendinntjes of broertjes/zusjes, we een uitzondering maken in de leeftijden. Neem hierbij contact met ons op via c@brielsezeilschool.nl of 015-2150037 (op werkdagen tussen 10.00-17.00), zodat we naar een oplossing kunnen zoeken.

Vraag: Welke truimaat kan ik het beste kiezen?

• Youth S: 116-128, Youth M: 134-152, Youth L: 158-164, Youth XL: 164-176. De maten S-XL zijn volwassen maten. Deze maten zijn een indicatie, bij elk kind kan de trui anders zitten.

Kortingen

Vraag: Wanneer geldt mijn korting?

• Bij een inschrijving kan de klant slechts gebruik maken van één soort korting. Indien er meerdere kortingen op de cursist van toepassing zijn geldt alleen de gekozen korting.
  • Familiekorting bedraagt €15,- per cursist en is geldend voor derdegraads familieleden (broertjes/zusjes, neefjes/nichtjes) van de cursist. De familieleden hoeven niet in dezelfde week te zitten.
  • Introductiekorting bedraagt €25,- per introducé en geldt voor maximaal 5 introducés. Dit mogen alleen introducés zijn die hiervoor nooit eerder naar een Brielle week of weekend zijn geweest. De klant kan dus niet twee jaar op een rij dezelfde cursist introduceren en gebruik maken van de introductiekorting.
  • Vroegboekkorting bedraagt €25,- geldt alleen als de inschrijving binnen is gekomen in de periode van 1 december tot 15 januari, en alleen als de aanbetaling door ons is ontvangen in periode van 1 december tot 15 februari. Vroegboekkorting geldt niet i.c.m. familiekorting of introductiekorting.
  • In plaats van de €25,- vroegboekkorting heeft de klant ook keuze uit 1 van de beschikbare Brielle truien. Deze truien vroegboekkorting geldt tevens alleen in de periode van 1 december tot 15 januari. Hierbij is er een beperkte keuze uit truien en geldt zolang de voorraad strekt en op=op. Indien een trui is gekozen door de klant die later niet op voorraad blijkt te zijn, kan de klant kiezen voor een andere trui die wel op voorraad is, of de korting van €25,-.

Bootkeuze

Vraag: Hoeveel moet mijn kind wegen om in de Laser Vago te kunnen?

• Wij hanteren hier een minimaal gewicht van 55 kg. Dit omdat het anders uiterst lastig is om de boot recht houden.

Vraag: Welke boot zal ik kiezen?
  • Indien u twijfelt over de bootkeuze, neem dan eens een kijkje op de pagina’s over onze boten: Randmeer, Laser Vago en Optimist.
  • Aarzel ook niet om ons te bellen (015 – 2150037) of mailen (c@brielsezeilschool.nl) over vragen omtrent de bootkeuze!

Pinksterweekend en Optiweekend

Vraag: Wat zijn de overeenkomsten tussen het Pinksterweekend en het Optiweekend?

• Tijdens beide weekenden kunnen kinderen van 8 t/m 12 jaar zeilen in een Optimist. Deze weekenden zijn perfect voor de beginnende zeiler, om een eerste kennismaking met het zeilen te hebben, en spelenderwijs te leren. Echter is het voor beide weekenden ook een fantastische gelegenheid voor al verder gevorderde zeilers die weer willen inkomen met het zeilen voor de zomer, en natuurlijk te genieten van een weekend Brielle! Bij beide weekenden wordt er extra veel aandacht besteed aan lol, en wordt het zeilen overdag afgewisseld met spelletjes op de wal en het water. Ook wordt er ‘s avonds een groot avondspel gespeeld. Door de korte duur van beide weekenden is er geen mogelijkheid tot het behalen van een CWO.

Vraag: Wat zijn dan de verschillen tussen het Pinksterweekend en het Optiweekend?

• Het grootste verschil is dat er bij het Pinksterweekend naast de optimist ook gezeild kan worden in de Randmeer. Hierdoor kunnen kinderen tussen de 8 en 12 jaar die al vaker in een optimist hebben gezeten een nieuwe boot uitproberen, of kinderen die al eens in de randmeer hebben gezeten, kunnen weer lekker genieten van deze boot.