Brielle huren voor uw evenementen

Heeft u een evenement, bedrijfsuitje of wilt u een kamp voor uw vereniging of school organiseren? Dat kan!

De Brielse Zeilschool is in overleg te huren voor groepen en evenementen. De locatie is van alle gemakken voorzien. Er is een complete keuken, eigen haven en plek voor 42 personen om te overnachten. Aan het water is er de mogelijkheid om te barbecuen en voor het gebouw ligt een groot vlonder waar op gedineerd kan worden. Dit maakt de Brielse Zeilschool een ideale locatie voor onder andere schoolkampen, familieweekenden, barbecues, bedrijfsuitjes en feesten!
In de organisatie denken wij altijd mee en wij kunnen ook zorgen voor eten, drinken en eventueel licht en geluid.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en verdere mogelijkheden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan zeillessen van onze ervaren instructeurs.

Bel 015-2150037 of mail naar info@debrielsezeilschool.nl

Bedrijven

Brielle is op meerdere manieren een geschikte locatie voor bedrijven. Een dagje op het water als bedrijfsuitje? Geen enkel probleem, wij verhuren onze boten graag inclusief instructeur en kunnen ‘s avonds een uitgebreide barbecue verzorgen op locatie. Daarnaast biedt de Brielse Zeilschool een locatie die over alle benodigde voorzieningen beschikt en daarnaast veel privacy biedt. Ideaal voor bijvoorbeeld een teamoverleg.

Verder is de Brielse Zeilschool een uitstekende locatie voor een diner. Het vlonder voor het gebouw is een prachtige locatie om met een wat kleiner gezelschap te zitten. Voor grotere gezelschappen is er ook voldoende ruimte om een grote tent op het terrein te zetten. Voor een unieke locatie in de buitenlucht bent u bij ons aan het juiste adres. In overleg kan er van alles geregeld worden om aan uw wensen te voldoen.

Familie en vrienden

Brielle wordt regelmatig verhuurd aan families en vriendengroepen. De locatie biedt veel privacy en ruimte om in alle rust te genieten van bijvoorbeeld een familieweekend. Er is de mogelijkheid om boten te huren en te zwemmen en in de avond kan er buiten gebarbecued en gegeten worden. Verder is de locatie van alle gemakken voorzien en zijn ruimtes als de keukens ingericht om voor grote groepen te dienen.